Saturday, December 5, 2009

fin~

akhirnye sdh smpai sbulan lebey ibubapa aku mengerjakan haji di Mekah.
aku rndu bangat sama mereka.
tangis,tawa,keriangan kembali berpaut kembali.
ak suka skali.dpt bertemu;)
ble dpt cuti sem.mmg satu umah ak kemas.
mase mmg padat di situ.
hang out ngam kawan pom xsmpat.
sibuk skit.;)
menanti ketibaan ibu bapaku tersayang..
walaupun sblom nie ak xde gtaw sal parents ak g mekah.
hehe;p
xmo la nk heboh2 nie..bia rileks2 da la..

nie ad la skit2 pic y smpat diambil :

sebelum bertolak ke TAnah Suci,berkumpul di Kelana Jaya

bergambar dgn ayahku tersayang;)

peneman hatiku selalu;)

ibubapaku yang berada semasa dlm perjalanan ke Tanah Suci

Kaabah yang tersergam Indah

kesayangan hati aku;)

gmbr bersama-sama dgn ahli keluarga yang lain..
* smpt ag x aku menjejakkan kaki aku kesana..?
Ya Allah..berikan lah aku ke tempat Mu itu;)
teringin sgt2..