Thursday, February 18, 2010

teman

terkenang kembali aku dgn kngan silam.silam atau pun skrg aku rase masih sama.adeh.!teman?saem.?sahabat?kwn?sume sama.aku mmg talkactive.semua org aku kwn.ak suka buat org ketawa bila dorg tgk gelagat ak.bagi aku,selesai sudah tugas ak bila ak berjaya tgk org gelak smbil terguling-guling bla tgk gelagat ak.ak suka.walaupun ak kdg terpaksa jadik badut.oh.!ak kdg2 snggup jadi badut depan org.yeah.bkn sng nak buat org suka bila bersama dgn kita.ak kalu boleyh deep down at ak nie ak nk kwn ak xsegan silu mntk pertolongan aku.bg ak,ak ade time dorg ssh.bia la dorg kdg2 xde mse ak ssh.xpe,aslkn dorg hepi.kdg2 ak jugak gtaw ak

" ko nie snggup buat org hepi.tlg org.tp bile time ko ssh sape y penah tlg ko.? "

ak gelak je kdg2 dgn statement tue.biaQ p la org kate ape,ak boleyh survive tuk dr aku sndrik.yeah.!bg aku,kwn adalah segalanya.ak syg semua kwn aku.sgt ketat2.bkn sng nak buat org senang ngan kita.but i try to.kdg ade jugak terpk,sape la y sudi jadi teman ak bila aku ssh,sedey.ak xjumpe ag cm 2.mksd ak y btol2.mmg xde.

ag menyayat hati bila ak terkenang ngam suatu kem y dianjurkan oleh tmpt ak stdy.slh 1 sesi tue, ahli FC ad bg 4 straw.semua student kne wat bentuk bulat.bulat besar.semasa 2,byk lagu dimaenkan termasuk "teman sejati by Brother".dorg siap bg ayt power.slh satu ayt dorg ialah " straw nie akan di bahagikan kpd ssiapa yang teman rapat anda yg sentiasa ad time ssh @ senang".terdiam ak.tp jauh dr detik hati aku,ak yakin tiada sesiapa akn bg kt aku.berpuluh2 lagu dimaenkan lyan perasan org kate.biaQ ad feeling.


selesai sudah 1 sesi tue,jangkaan ak mmg tepat.sorg pom xbg ak straw.terdiam ak.sedih teramat.kini br phm,mmg xde pom teman aku y btol2 ak rapat.teman tuk gelak byk tp tuk ssh sama2 jauh sekali ada.ak try to be cool.malu.sedeh.semua ad.terdetik jugak,ape slh aku.?sdgkan time dorg ssh aku tlg,ak ad nanges bersama dgn dorg.tp aku.?tiada.kecewa teramat ak ase.mmg la dorg ad kte,straw tue xde ape2 mkne but bg ak maksud y sgt mendlm.

lama ak mendiamkan dr.kecewa teramat.tp,ak xpenah gtaw sape.sebak tak terkata.last2 ak kol mmbr ak fatin.dia la y menyejukkan at ak.fatin,ak sedeyh sgt time 2.nak sgt aku pelok ko.nanges ngam ko.at ak mcm kne carik tin.ak sedeyh tin.dak fatin ak knl dr skol rndh ag.knl dr umo 10 thn.kamcing xterkata.jarak y memisahkan sbb tmpt stdy.ak mmg perlukan fatin mse tue.dialah sahabat aku smpai mati.sedeyh suka gembira ak ngan dia saja.

tp xpe la.biaQ p la dorg wt cm nie kt ak.ak xksh.semua nie ak yakin ad hikmah nya.bia la ak sentiasa ad semasa dorg ssh dan dieorg xde mse ak ssh.xpe,aku yakin Allh SWt sntiasa ade dgn aku.dan balasan y menarik sntiasa ak dpt.Alhamdulillah,stkt nie,ak sshberada dlm kesulitan.

strt dr ari tue,ak kuatkan at aku.biala jd ape2,ak akn sentiasa ad tuk kwn2 ak.ssh mahupun sng.berfikiran positif sntiasa.bia la ak sntiasa menjadi badut tuk dorg gelak ketawa.jadi tmpt pendgr luahan tuk dorg.ak sanggup aslkan ak sntiasa ade tuk dorg.ak xmntk hadiah 1 bangunan,apa2 pom.hanya ak pinta,sentiasalah berada dgn aku bila ak ssh.
dan yakin lah ak sebagai teman mu (:

p/s : maaf to reader sekalian.post ak tuk kali nie agak emo.*sigh*.tp nie la knyataan hidup aku.ak xpenah gtaw sesiapa pom.mmg agak ssh ak nk post entry nie.sdh lame ak nk post,tp ak xkuat semangat.

dgr la wahai teman ku,ak mohon maaf ats segala kesilapan y ak lakukan samada ak sdr @ tidak.maaf teramat.tp yakin la,ak xde niat nk buat g2.terima kasih sbb sudi terima aku sbg kawan (: