Monday, February 7, 2011

bui bui online untuk 4 hari


Assalamualaikum wbt.

haa.! seram sejuk seram sejuk jea kan.apasal offline sampai empat hari kan.? nape tak kejap jea kan.nape.? nape.? nape.?

jeng JenG jeng..

haa.! cik bedah sekalian.! cik kiah sekalian. hencek-hencek.meh snie nak habaq mai.aku dan bebudak kelas aku yang lain kene p camp.camp hape.tajuknya pulak kem kompetensi generik.a.k.a KKG.fuhhh..!panjang kan.sesak nafas den taw nak p neh.baru jea naik cuti da kena p kem.waa.! wa talak suka maa.. :(


nie lah barang-barang yang akan aku bawak tuk kem nanti.ops.! barang aku hanya beg merah dan paper beg Ariani je ea. yang lain tue member aku, si iera punya barang la.hehe. saja jea nak kasi interprem jugak. kem tue hanya 4 hari jea. tp aktiviti banyak jugak la kan. motif utama tuk mantapkan lagi salsiah diri dalam diri pelajar. kan da nak habes da. da nak masuk alam keje da, so kena selalu fikir positif. ewah ewah..! masyuk tue taw.haha



last but not least, this week memang minggu yang sangat-sangat lah sesak. weekdays da bizi ngam kem.weekends pulak ngam keje sendiri. next week ade exam. fuhhh..! bebanyak la mengucap kan. xoxo~

p.s | Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku. Amin.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: