Thursday, January 20, 2011

get well soon


Salam Sejahtera wahai readers sekalian.
Dan
Selamat menyambut Taipussam pada yang berkenaan sahaja :D



haa.lame gak kan aku menghilang. p mane lah kan tak tahu. okay.! sekarang kehidupan aku da sibuk sibuk dan sibuk. pagi petang dan malam. errr..! malam tue mase tuk aku tidur lah. plus, aku sekarang baru saja pulih dari sakit. haa.! sakit hape.? aku demam dan batuk saja maa. xde la kronik mane pom penyakit aku nie. tapi, tak kronik pom, dapat gak MC aku tuk 1 hari. hehe. mau nye tak MC suhu badan aku penah kot mencecah 39.7 degree weyh. haaa..!i tell you tinggi taw. huk3.. walau cammana pun, Alhamdulillah.. aku dapat member-member yang terlalu caring giler-giler ngam aku. mak aih.! siap nak mai umah aku taw semata-mata nak jemput aku gara-gara takut keadaan aku makin teruk. i touching lah darlings sayang. heee..

ME HEART YOU LA GIRLS :)


pic nie diambil time dinner kolej KTDI ari tue. semua merah dan putih kan. haa.!mereka nie lah yang duk sibuk caring n daring aku. hahaha. tiap-tiap masa duk tanya kabar aku sehat ke tak. ajak p tidur kat umah lagi. kalu tak msg mesti akan tinggalkan note kat fb suh aku lepak kat umah dorang. hehe.cute kan :) capture pic nie pom da lewat malam da nie.mase nie kat putrajaya. hehe.maaf na.aku bersungguh betoi nak bergambar sampai terkeluar gigi kambing aku. hahaha.. tema tuk dinner mase tue merah dan putih. dan kompem-kompem la bermacam-macam gaya kan dapat tengok. mase nie la semua nk dress up. keep it up guys.! korang memang superr duperr marvelous laa i tell u on that night :)

p.s | Tak usah membandingkan diri dengan orang lain,kerana DIA pasti memberikan yang terbaik untuk setiap hamba-NYA, cuma kita yg tidak mnyedari..~.ALLAH KNOWS BEST~

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: