Saturday, May 7, 2011

kalo lah boleyh cepatkan mase kan best.!

selamat pagi chenta buat diaryku

hari nie aku jeles. hari nie aku cemburu. hari nie aku dengki. hari ini aku segalanya lah adik beradiknya. jeles, cemburu bukan ape pom. sebabnya adalah satu. nak dOk kat umah sekarang dan celebrate mother's day kat umi aku tersayang. bile berjaohan cam nie texting mesej dan calling jea lah yang dapat aku lakukan. rhendu nak pelOk. rhendu nak kiss pipi umi.
*kakcik rhendu umi*

bestnye umi dapat bunga rose merah sempena hari ibu. sukenye tengok umi senyum. sesungguhnya anakmu nie memang rhendu sangat-sangat kat umi. nak balik. da tak sabar da nak habeskan paper yang masih berlambak nie..cepat lah mase. nak balik tengok kesayangan hati nie .

" Dan Kami perintahkan kepada manusia (agar berbuat baik) kepada kedua orang tuanya. Ibunya telah mengandungnya dalam keadaan lemah yang bertambah-tambah, dan menyampihnya dalam usia dua tahun. Bersyukurlah kepada-Ku dan kepada kedua orangmu. Hanya kepada Aku kembalimu. " ( Surah Luqman :14 )

p.s | rhendu umii :(

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: