Wednesday, April 11, 2012

live of laugh.

Dengan lafaz yang mulia..

بسم الله الرحمن الرحيم
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hyee.! diam-diam lelame sangat kan. but it's okay then. kehidupan sekarang makin teratur walaupun kadang kala ada terasa sunyi. mungkin belum tiba masanya lagi ;') kita hanya mampu merancang tapi Allah swt yang tentukan. sabar dan terus bersabar. doa dan terus berdoa. InsyaAllah :) life sekarang banyak meluangkan mase di rumah saja. no social life so far. keluar rumah pergi keje and balik keje terus blik rumah. no life kan. hehe. tapi bagi aku tue lah kehidupan yang best sekali. tak de keperluan untuk keluar baik duduk dekat rumah jea. buat apa yang patot. sekarang nie macam-macam berita dah keluar. sebagai contoh rogol, kene ragut bagai. pfftt.! talk to my hand. aku tak nak sume tue. kalo ada kerja yang penting baru aku keluar. so far kalau aku nak bersosial sangat, pergi je kat mall mane-mane cuci mate dan cuci tangan sekali. habes duet dok diam. hahaha.
bile free time jea aku suke try and error new resepi. macam-macam aku search kat tenet, buku-buku resepi. ape yang berkenan aku buat. selalunye pengkritik tegar aku ialah budak rumah aku sendiri. ade jea lebey, aku bawak dekat ward. meh cuci mate sket dengan masakan special made nie ^.^

Red velvet cake

Tiramitsu cake

oreo cheese cake

apam pokka dot

ondey-ondey @ buah melaka

che mek molek

dah bulan empat dah nie. heee :) harijadik pom just around the corner. last year dah belikan jam tangan untuk diri sendiri tahun nie insyaAllah :)

p.s | memasak hobi aku yang terbaru. ayu gitu. aauuww~

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: