Thursday, June 30, 2011

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum.

heee :) tetibe jea nia nak hupdate belog. lame jugak kot mendiam kan. sajeeee nak sibukkan diri dengan jadual harian. ngeee~ hurm.! ari nie bizi bebenor dok jejalan ngam adik aku sorang tue,elly kat kota bharu. jengjalan sat ja. selalu duk menbizikan diri kemas umah skrg nak segarkan badan sket. kuikui.


Konvokesyen ke-39 UKM

Alhamdulillah. doa aku termakbur jua. akhirnya nie lah adiah yang tak seberapa nak kasik kat umi dan bak. nak kasik lebey-lebey tak boleh la kan. student lagik :P yang nie jea yang mampu aku bagi setakat nie. Syukur ke hadrat Ilahi, dengan usaha yang tak seberapa dapat gak kasi umi ngam bak tengok aku naek kat stage DECTAR,UKM tue nanti. ngadap ngam Chanselor @ Naib Canselor amik scroll. Alhamdulillah sekali lagik. berbaloi jugak usaha aku selama tiga tahun belajar dalam jurusan nursing nie. sebenarnya memang nie lah antara doa aku yang tak pernah putus-putus kat Ilahi. gembira tak terkata dalam hati nie :) nak senyum lebar-lebar niaa. hokey.? untuk rakan seperjuangan sekalian, TAHNIAH untuk anda semua. jumpa di DECTAR,UKM nanti ea :)

p.s | nanti nak cari kaen untuk buat baju untuk konvo nanti tapi result LJM tak kuar lagik.macam mane eh?

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: