Saturday, September 18, 2010

eid's mubarak


HHhaaaalllLLLuuuuuuuuuuu :)
yes.! i'm back now.! as blogger.! yes.! memang sibukk buukk teramat lah kalian. sibuk dan tenat dengan jadual harian. sesak nafas memang dapatlah orang kate kan :) biaselah.musim raye kan. rest memang siket je lah. balik pom dah sempOt kot. dua hari before eid's mubarak baru selamat tiba kat umah terchenta. *home sweet home* . but for a moment jea lah. then kena kemas rumah. kapal pecah kot umpamanya. hahahaha. :p then. aku jadik bibik. seyes.! 2 jam jea sempat tidur kot.tue pom curik-curik taw. Ya Allah.! tuhan saja yang tahu kot keadaan aku. serabai semacam. mental illness pom ade jugak rupenya. hohoho. tue sebab lah tak sempat nak atas talian. tapi, kadang-kadang layan jugak atas talian. tuk kejap je okay.sekian. :)

dan. dan . dan.
Alhamdulillah. raya tahun nie tourquist jadik tema tuk family terchenta aku neh.yes.! tapi, tolong abaikan tudung aku yang tak bape nak matching ngam umi n adek aku tue ea. sesak nafas jugak sebenarnya aku tengok. tapi, dah baju lain-lain tone pattern kan. nak buat macam mane. kan kalu tersilap kenakan plak,nanti free-free jea orang tengok aku cam badut. okay.! aku muda ag kot nak jadik badut tue.ngeeee~ xmo.xmo.xmo.family picture for once a year cool jugak kan :) as memory i thought :) tak rugi dan tak pernah salah. aaauuwww ~

COOL :D

a very big family picture. tapi masih tak cukup kolum nie. makcik yang bongsu aku tak dak. yuk raya kali nie die beraya kat sebelah mertua die. soory aunty :) next time okay. skema memang lah tersangat skema gambar nie. tapi tak pe. segan silu lagik kan. lame jugak tak bergambar ramai-ramai kan. next time kte kasik gempak okay wahai ahli keluarga chenta ku .

last but not least :


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

dari :
HAJI HASSAN DAN KELUARGA

p.s | mohon bebanyak kemaafan .

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: