Monday, September 6, 2010

home sweet home


wah.! lawa tak rumah ai nie.? cun tak umah ai nie.? hurm. rumah nie lah tempat aku membesar dari kecik hingga lah ke besaq nie taw dak. hasil titik peluh my lovey dovey ayah gula taw. dia teramat lah too hottt :) cool :) okay.! nie bukan topik nak cakap sebenarnya. tapi nak cakap yang...

" yeaaaaaaaaaaaaahhhhh.! aku nak balik rumah dah dlm bape jam lagik.ngeeee~ "
tue jea. bukan pape pom.hahaha. rhendu teramat giler seyh kat hati nie. walaupun kelantan vs kulupor memang lah tak bape nak sangat jauh kalu nak compared ngam Australia, Parkistan, US kan. tapi, aku tak pernah kesah pom. ngaa~ yang pasti balik nie nak jumpe umi, ayah gula, adik-adik, abang-abang sekalian. heart them too much bro :)


umi yang cun.! bak yang gantang. rhendu sangat2.doakan aku pulang dengan sebaik mungkin aih. doa di bulan yang mulai nie InsyaAllah termakbul.

*Home sweet home *


incik-incik abang, adik- adik tersayang nanti ketemu yeah.! jumpa dan gelak sama-sama. lama tak ketemu kan. tak pe, semua suda ade komitment masing-masing. back to normal jap. :) nak packing baju dah.! tak packing-packing lagik nie. semangat ja menggunung tapi wat tak da pa lagi. hahaha. aku tak pernah kesah okay.!

p.s | pandu cermat, jiwa selamat. amin.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: