Tuesday, September 21, 2010

xoxo


haik .! konichiwaaaa :)

hehe.pembukaan kali nie kena lah berbahasa jepun. ohh japan actually :) nak bertukar-tukar angin tak pe kan. tak salah kan. kalu betoi, sila goyangkan kepala lutut sahaja. yang lain diam-diam sahaja. :) weee :) hari yang tersangat lah penat. berphotoshoot sana dan sinie. kejar paparazzi. owhh.! paparazzi yang kejar kami sebenarnya :)

Alhamdulillah :) hari nie jabatan kejururawatan UKMMC, telah buat sambutan hari raya untuk tahun nie. tersangat lah fun.masyukk owh.! saya dapat duit rayer :) yeahhh.. :p sambutan raya tuk kali nie amat meriah sebab pelajar dari japan datang mai melawat UKMMC Nursing.! fuh.! masyuukk tue.. hehehe :D juadah yang ada cam biase jea lah. dari makanan ringan hinggalah makanan yang berat. tapi, bagi batch aku tak de lah pentingkan sangat pasal makanan. yang penting, PHOTOSHOOT :) yes:)

nie serba sedikit gambar yang ade :) ENJOY.

nie lah mama kesayangan aku ;) puan hasnah. pro kot dalam bab cardiovascular (jantung) . aku pernah kena tembak dengan pelbagai soklan dari die semasa presentation. fuhh~ naseb baik jwb ngam semangat. hahahhaha :D

ngeee~ pix gedix aku lah nie :)
i lioke :)

mungkin nie gambar terakhir tuk kita semua bersama-sama kan ):
aku mula rindu korang semua. seyes.!

untuk gambar nie pulak aku bergambar dengan si gadis dari jepun :) cun kan :)

haaaa... dorang memang lah tersangat-sangat sporting. :)


lecturer aku bersama-sama lecturer japan :)

bergambar tak kira macam mana gaya kan. asalkan mutu gambar tetap ade. yes.! kami berjaya buat sedemikian :)

haaa.! tak caya. tengok lah. ramai giler kot paparazzi kami. paparazzi dari japan tue :) mana nak carik dik oi...

*bergambar sampai jatuh tergolek.? okay. sebenarnya. itulah seni :) *


senyuman dari bibir yang ikhlas akan menghasilkan senyuman yang sangat manis. jadi, senyum lah. tak susah sangat kan. awek muda jugak kan. :)

p.s | mendoakan segala kebaikkan :)

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: