Wednesday, April 27, 2011

happy birthday to me :)

Selamat Ulang Tahun Miszati yang ke-21

heee :) Alhamdulillah sangat-sangat. pejam celik pejam celik aku da umur 21 tahun da. ucapan tak henti-henti aku dapat samada dari facebook, ym, handphone dan banyak lah. terima kaseh taw kawan-kawan. tak lupe jugak korang kat aku. bagi aku wish pom dah amat memadai sangat-sangat..for this year aku dapat 2 buah kek.yeah.! sukee taw.. trime kasih kepada teman yang terlibat. especially to housemate aku dan alya,yamin,kak yan n fazlina. bersungguh-sungguh sambut besday aku tuk tahun nie.


kek kat atas nie da tinggal separuh jea. mase nie jea aku sempat snap picture taw. sebab mase mula-mula tue aku terlalu excited terus potong kek.then baru teringat nak amik picture.haih.! tue la,xsabar-sabar sangat :) okay.!nie cara-cara dorang celebrate besday aku. lepas balik dari ward aku terus keras kat atas katil. letey kot. tido xingat dunia kan.tbe-tbe si syiera dak umah aku bukak pintu.maybe check line kot. kuar plak tbe-tbe. aku ingat nak la smbung tdo pastue tbe2 rase cam ramai je yang masuk bilik sambil nyanyi
"happy besday to zati".
walaweyh.!sweet taw you all's..hehe..terharu pom ade.thanks taw.maybe this is the last celebration kan sebab nanti da susah da kita nak lepak sekali.


haa.! nie plak kek coklat spesel dari alya :) dak umah die nie lah yang plan. aku mai duk lepak-lepak jea kat umah dorg. tup tup mai kek.hee.sekali lagik aku malu. tak expect pom dapat dua kek dalam 1 mase. xpe ea. pape pom thanks banyak-banyak tuk semua nie . susah-susah jea korang taw.


dalam aku duk happy sambut besday nie ade jugak berita buruk terjadi. hurm. nak buat macam mane.maybe da qada' dan qadar. setakat nie jea pertalian persahabatan aku terjalin. sebabnya hanya lah sesuatu yang susah nak diterima oleh akal.adoi.! tak pe lah. mungkin selesa begitu dan persahabatan di ketepikan. its okay teman. sudah dua kali jadik macam nie kan. tapi bukan untuk kali ketiga. nak berkawan haruslah ikhlas. fikir elok-elok, itu pesan saya untuk awak sebagai teman saya. saya maafkan awak. tapi saya kecewa dengan awak.


p.s | Thanks to those who left, you made me stronger. Thanks to those who stayed, you showed me TRUE friendship . :)

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: