Tuesday, April 12, 2011

hoki hidup aku dul0-dulo kala.

selamat malam wahai diariku :)

tibe-tibe saja aku teringat pada zaman sekolah dulu-dulu kala. haish.! rindunye teramat sangat zaman tue. zaman sekolah yang dok tunggang terbalik ngam member kat padang semasa training hoki kat padang Sek.Men.Zainab 1, tue.plus, skolah aku nie sumenye budak-budak pompuan je :) Ya Allah, heaven nye ase walaupun pada mase tue aku dOk rase wat ape lah duk training tiap-tiap petang neh. bukan leyh ape pom. training nie start kul 5.00 petang lepas waktu asar. before start training tue, mostly coach aku a.k.a papa Azli selalu wat solat jemaah tuk waktue asar. so, sume orang join but not yang special case lah kan. da abes je solat jemaah asar kami sume kena lari round padang.pergh.! tengok kehendak order coach lah bape round die nak kasi. mantoopp kot mase tue training. balik-balik lepas training tue terus tido. letey la katekan. posisi aku tuk game nie tak tetap pom. kadang-kadang aku jadik striker, defender, wing kanan, wing kiri. entah lah. boleyh kate sume posisi aku pegang but goal keeper aku xsempat pegang ag.hehe.


bile jadik as hockey player nie banyak gak la kelebihan. berat badan aku boleh maintain jea, plus leyh jalan-jalan kat tempat orang. and... fulus pom dapat dari MSSM. aku lupe la full name die.best la. kenalan dari other skol pom byak. cume ape yang kureng sket, bile banyak main nie, kulit muka tukar kaler la jawab nye. mase nie aku selalu jea jadi orang negro. ha-ha-ha. tapi sekarang Alhamdulillah :)

bile da kat zaman U nie, da tak sama macam dulu. nak main ke ape susah da. plus, tempat aku study nie bukannya kat induk U. so, outdoor activity memang takdak lah. so, bile aku rajen baru la aku p jogging kat tasik permaisuri sorang-sorang and berenang. wee :) tue je la riadah aku tuk mase sekarang. nak release kan tension kena carik banyak cara. :P

p.s | i wish i can turn back time so, i can appreciate everything that happen to me.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: