Monday, December 6, 2010

back.!


haachumm.!
aish.!hidung nie da tak habes-bahes duk berair saja.mood tak bape nak okay. kepala asyik duk semak saja. Alhamdulillah. semua sudah berakhir untuk semester ini.hanya tunggu result untuk ke next stage.actually last stage untuk aku dalam akademik.hehe. dah nak habes da study nie.dah nak masuk semester akhir.tapi asyik dok main-main lagik kan.nanti bile dah kerja kronik la.pape pom tak tahu.baiki baiki dan keep on baiki diri.motivasi diri plisss..ngee~

research presentation was done well. Alhamdulillah.syukur ke hadrat Ilahi sebab sudi beri kekuatan pada diri kami satu kumpulan untuk present.bukan senang taw weyh nak present something new in our course.properly preparation kena buat.stay up sampai ke pagi. mata dah jadik macam mata panda suda. but,its okay as long as everything flow smoothly kan. and the feedback from our lecturer amat dan teramatlah memberangsangkan.hehehe.sukaaaaaaaa :)


okay.hidup aku untuk sebulan dua tersangat-sangat lah pack.!padat sepadatnya.jadual teori di dalam kelas.jadual posting.doing lots assignment.hey.!aku sudah macam robot okay.tidor dah tak cukup.nanti cuti dah tiba nak tido secukup nya. sepuasnya.bia habes nafsu nak tidor.hahaha. masih bersisa baki bape ari lagik di kulumpor neh.Jumaat nie yuuhooo..! blog plak dah bersarang jea kan. kadang-kadang private kadang-kadang tak. aku punyai sebab sendiri.

cun tak pasangan kat atas nie.? cun kan :) Tahniah untuk teman aku sorang ini. Alhamdulillah sempurna sebaik mungkin majlis akad nikah.hehe.kamu dah jadik PUAN dah.gelaran dah bertukar secara serta merta.aku doakan moga kalian kekal hingga ke akhir hayat.moga bahagia ke anak cucu.amin :)

p.s | nak mimpi kawen-kawen lah malam nie.hehehe

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: