Thursday, December 16, 2010

t a g g e d again.!


selamat hari chenta :)

meh jawab soklan-soklan yang da di tag oleh member aku a.k.a ella anim. hehe, maaf na lmbt bagi respond.internet lambat connected maa :P

JOM JAWAB :)

Apa benda paling penting dalam hidup anda?
handphone, lappy dan keta.! hehehe

Benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri?
topup rm3 kot. haha.sekarang da zaman darurat dah.

Di mana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang?
tmpt tue dah kompem-kompem buat kat umah kan.tp lepas tue nak photoshoot wedding hehe..
tema : turqoise putih @ merah putih

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
dah terang lagik bersuluh kan. kalu tak cukup power nnt aku tmbh dengan spot light ag bia terang.nak x?

Berapa lama lagi korang akan mencintai kekasih korang?
semua telah tertulis dalam Qada' dan Qadar. sebagai manusia follow the rules je kan. don't Break it.!

Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Majalah MIDI kalu tak silap

Antara mak ayah korang, mana korang lebih mesra?
seyesly, aku lebey rapat ngam ayah aku. andif, pilihan hati aku tue, ayah aku tak kasik green light, aku akn follow kata ayah. mungkin ade hikmah kan. orang lame-lame da makan garam dulu dari kita :)

Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang.?
Nabi Muhammad SAW.

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
so far, aku lah seorang bibik yang tegar. xde duweett nak beli mesin lorh

Di manakah tempat yang korang btol2 nak pergi?
ROME.!
( entry lepas kan da ahbaq mai.adoi..~ )

Pilih salah satu, peluk atau cium?
BOTH.!

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
ELLA ANIM
aku kenal dia mase aku from 1 lagik.siap 1 klas ag tue..
pnggemar jam yg tegar.adoi.~

Benda yang paling korang sayang dalam hidup korang?
umi dan bak saya. tiada yang lain.

5 lagu yang korang suka & selalu dengar.
Dadili - disaat aku mencintaimu
Zivilia - aishiteru
Mizz nina feat noh - kurnia
Kangen Band - Jangan bertengkar lagi
Hijau Daun - Suara ku berharap

p.s : haa.da settle sume dah. ella. comment?

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: