Monday, December 13, 2010

biarlah rahsia

Salam semua. Salam 1 Malaysia .
dub dab dub dap..
ape lah plak kan entry kali ini kan.ape kaitannya dengan tajuk nie kan.entah lah aku pon tak sure ape kaitan nya sebenarnya.mungkin perasaan ini kuat kot.
tetiba jea tengah-tengah time macam nie ade plak mood nak hubdate belog. ngeee~ tue lah, idea datang tanpa di jempOt plak kan.tak pe, let it be kan.

seburuk mana pon perangai seseorang ibu tue kan, kita sebagai anak kena lah ingat kan siapa dia di sisi kita. dari mana datangnya kita kalu tanpa adanya seorang ibu.kasih sayang ibu tak boleyh nak banding dengan apa pon yang ade di muka bumi ini kan. selama 9 bulan 10 hari si ibu duk bawak kite ke hulu ke hilir. tue tak campor lagi dengan berat badan kita yang dia tanggung masa kita berada dalam kandungan kan. berat taw kalu keluar-keluar tue berat 3.0 kilogram. tue tak kembar lagik.kalu kembar cam mana.? Renung-renungkan :)

esok umi dah nak masuk wad kat hospital universiti sains malaysia a.k.a HUSM, Kelantan. nak buang "rgiso". tue bahasa klate lah. kalau bahasa bangku aku tak sure lah. da puas ak duk usha ngam member aku but still tak dapat medikal term . lusa akan operate.haish.! sebagai anak sulung pompuan da jadik tanggung jawab aku lah kan jaga si ibu terchenta. nak arap sape lagik kan kalu bukan anak-anak. itu jea yang aku mampu tuk membalas segala jasa umiku bialah aku taw semua jasa-jasa ibu tak kan mampu kita balas kan.

p.s | :|

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: