Thursday, May 20, 2010

done.!


date : 21hb may 2010.
lokasi : dlm bilik kesayangan.!

haaa.!ari nie da 4 papers pergi dan InsyaAllah xkan kembali.harap sangat.xmahu berulang kembali.amat menakutkan lah.tuk paper kali nie,amat berat skit.soklan senang saja.tapi nak jawab tue entah la.haish.dOk ulang-ulang je sOklan.garu-garu kepala.entah la.kompiOs kejap.mati akal la kejap.haha.padahal xstudy.tue lah padahnya.korg jgn tiru aksi aku neh mse kat dlm dewan exam eh.bahaya taw.senapang bawak pom suda patah asenya.tapi xpe.suda mencuba sebaek mungkin.berdoa saja lah kan.tawakal.InsyaAllah.arap-arap ape yang ditembak terkena sasaran.hahaha.

*********************

masa tOk kemas kan bilik dan meja stdy neh.bersepah je neh.biasalah kan mood exam.nie lah jadinya.bukan pe,aku nie kalu duk tgk bilik kemas musim-musim exam nie kompem mood xde.buku plak baek pnye dOk kat rak.kOmpem makin rilexs je aku.dah la pemalas seyh.hahaha.bertambah pulak kalu aku bermuka muku.memang hampeh la jawabnya.

**keadaan katil yang suda kemas.** **katil jek ehh**
*********************

dari aku tok ang cik Odah :

by the way,today was mawaddah's besday.Oit makcik ang da besar.hahaha.welcome tO the club be babe.leyh la ko join aku yang da meningkat usia nie.ala,baru 20 tahun kan.orang kate "the begining Of life".enjOy dlu tapi berpada la taw.ang jangan dOk wat xtaw la plak.haha.aku doakan mOga ang dimurahkan rezeki ehh cik ki@h.mOga berbahagia sepanjang hayat.but deep down from at kecik aku neh,nak trimas sgt sal ang dapat terima aku jadik teman ang.dOk ngam ang gelak ja keja.da la aku neh kuat gelak.but anyway ;


" SELAMAT MENYAMBUT HARI TUA YANG KE 20"
** cik NURUL MAWADDAH SYUKRI
**

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: