Saturday, May 22, 2010

homesick )):

okay.aku suda homesick.rndu kat umi dan bak.rindu sangat-sangat.rindu umah.rindu bilik.rindu katil.rindu keta.rindu semua.hurm.jeles.semua adek beradek suda kat umah.aku sorang neh yang still kat kulumpor.menci ehh..mau pulang.suda 3 bulan tidak balik.seksanya..miss my hommy.

rabu neh lepas exam osce terbang lah aku ke kampong halaman.terubat ah rndu nanti.sebulan cuti kat umah.lepak kt umah saja kot.malas nak kuar.kalu keluar pom,mungkin ke pantai.ohh.pantai amat chantek sekali.amat chantek dan tenang.rindunya..

********************

**pic keluarga**



*my lovely umi +bak*



*hizami.hazwan.izzati.ilyani.amirul.izni*
^adek beradek kesayangan^

*********************

hujung mngu nie,kat pejabat umi aku ade wat family day.okay aku jeles.jeles sebab tak dapat join skali.kalu tak kompem ahh meriah siot.makin bertambah rndu nak balik nie.da tak sabar-sabar nak habis kan exam.mau pulang cepat.adek aku yang pompuan 2 orang tue sempat la join that game.yang paling geli hati aku,adik aku yang plaing kecik sekali tue izni die just menang paling banyak kutip gula-gula jea.yang lain teros fail la.umi aku cakap die majok sebab kalah.lawak kan.salah sndrik padahal.hehe.sal si adek aku yang sorang ag tue,si elly.die pom join gak game.die join sekali ngam umi.game die plak balut cam hantu guna tisu.haha.pic kat bawah nie lah hasil kreatif adek aku.dapat no.3 weyh.ganas tak ganas kan.walaupun aku taw,mase die tgh balut umi aku neh die tgh control ayu.hahha.*elly jgn marah ehh*

cun kan ^.^

okay la babe.da lewat.mau beradu.
good night dears.sleep tight.
take a good care readers
salam

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: