Thursday, May 20, 2010

ohh jerawat.

haa..bile musim exam mcm nie lah selalu.merah sane.merah sini.aish!Ohh jerawat..!okay.aku xsuka kamo.hahaha.muka suda lah hitam.bercampur dengan merah.mau kelabu asap ke ape muka nie.haha.bialah,asalkan sentiasa cun.kamo pembaca jangan jeles ehh. ^,^

ditegornye oleh member rapat aku ( si nazirah ) tang jerawat.mau tak nya malu.adeh.soklan maut plak tue.dah la 2-3 bijik jugak naek kat tepi pipi neh sebelah kanan.tapi naseb baek lah pakai tudung.xdenye nak nampak sgt.cover lah skit kan.tue untungnya pakai tudung i tell you.segala keperitan yang tak patot di nmpk dpt disembunyikan.haha.petua ehh.



ohh.bersambung kembali.ditilik di cermin sebelah kiri jap.sebelah kanan jap.merah bercampur besaw jugak lah saiz dan warna.stress tue mmg lumrah hidupkan.hidup mane lah xde masalah.lagik-lagik nak exam neh.kena la pulun punya pulun.tapi.sebagai perempuan,boleh jadi bendera merah berkibar dengan megah jugak kan.ha ha ha.uiks,normal pe mende nie.nak cover pom,aku ase sume da taw lebeh da kot.

*********************

dua paper lagik yang harus ditempoh.ade lagi ke xpeluru neh xtaw la.arap-arap cukup.nak berperang neh.korang support aku dari belakang ehh.mase duk berperang neh,sume member duk baekk pnye tengah bercuti.wah!heaven weyh korang.ak belom lagi nie.next week ak akan join korg eh.


nie lah tuk citer aku tok hari nie.kire da curik banyak masa da nie dok depan lappy je keje aku hari nie.hahaha.bermuka buku saja.rindu ahh dengan teman sebenarnya.got to go.mau p curik peluru neh.choOwZ geng.
^.^

********************

doakan aku taw kekawan (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: