Monday, May 17, 2010

miss them )):

lokasi : meja belajar.atas kerusi
mood : layan diri.

terasa sunyi plak sekarang.tidak suka jika diri mudah berdiam diri.apa-apa saja buat seorang kat umah.okay.saya tak suka.sekurang-kurangnya biarlah seorang yang sudi layan saya.borak entah apa sekali.maen masak-masak sekali.makan sampai buncit sekali.gelak tawa sekali.lepak sekali.okay.semuanya indahkan.bila semua itu dapat diperoleh walaupun tidak seberapa.

**saya rindukan akak kesayangan saya.dan kenangan kami**
  • kak Yana ( Dayana dalila )
  • kak Intan ( Dayangku Intan Baizura )
  • kak Ila ( Suhaila )
pertama kali jejak kaki ke alam berdikari di universiti ini.saya sorang.datang dah la dari kampung.tak tahu apa-apa tentang kuala lumpur.sebelum nie pom,ade jugak seorang teman bagi pesan yang
" ko at least sebelom datang kuala lumpur tuk smbg belajar,mase cuti-cuti lepas exam spm nie,p la naek kl kejap.tgk keadaan macam mane.nnt xde la culture shock." -said Qeela



tapi,lepas spm,xde masa pon nk naek kl sebab banyak keje.saya wt part-time.bosan la kalu duk rilexs je.baik cr keje.mse pon xde la bazir cm tue.income pom masuk.then,lastly dpt offer belajar kat kl jugak.punya la mls gler blaja jaOh.bukan sdp pom.risau jugak dlm hati ni kalu kOt2 dlm 1 ari tue,mane lah taw "terkena culture shock".tapi,stkt nie,Alhamdulillah.

msa blaja kat snie,akak2 nie lah yang jaga mkn minum.kalu bab belajar lagi la dorang duk support.mmg terbaek lah dorang nie.plus,saya nie akak sulung.then xde akak.kat snie la dpt kasih sayang akak.kami masak sekali.belajar sampai lewat mlm sekali.bergosip sekali.beli barang dapur kat tesco sekali.semua sekali.senang citer kami sudah macam adek beradik.dorang pom da mcm anggap saya nie cm adek dorang.

mase exam last final ag menarik.semua tak lena tidor.asyik bace je.dorang suda final year.jadi,sbgai adek kat dalam umah nie,tolong la masak apa yang reti je.bg diri nie,bialah berkorban tuk dorg.dorg pon da anggap mcm akak sndiri.suka berbuat begitu.hati memang terhibur.
*rindunya saat nie*

then bila dorang da grade.abes belajar.da keje.rindu plak bila berpisah.sorang je sekarang.housemate entah la.okay tue memang lah.tapi,entah.jiwa kosong.jadi,peneman hati ini laptop je lah.muka buku dan chat.bosan ade jiwa macam nie.bila musim final nie,rindu sangat mase bersama akak-akak kesayangan.dieorang siap bagi soklan spot.ajar apa yang patot.memang terlalu rindu sangat kat dorang.walaucamne pom,thanks kpd Ilahi sebab sempat bg peluang tOk diri nie merasakan kasih sayang seorang kakak.

*me heart them much.*

*kak yana.kak intan.kak ila*

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: