Sunday, August 15, 2010

heart say.


otak tepu. otak semak. otak padat. macam-macam lah . memang diri nie tak tahu ape punca. mana datangnya penyebab memang tak dapat nak tafsir lagi. deeply, totally bad instinct again and again. never change since yesterday.
entah lah. ):

sebenarnya aku dOk rase cam nie since start weekend lagik. jumaat petang memang kuat sangat hati nak balik kampung nak jumpe family bukak puase ngam family sesame. sahur sama-sama. gathering sama-sama. then called my luvly duvey ayah tersayang before booked the ticket. then direct slumber saja ayah kate don't came back home. cuti tak lame so, just stay kat sane lah. nanti da ade cuti panjang balik lah nak balik pom. kalu balik takut tak hilang penat saja.

memang sedeyh lah dengar kata-kata ayah. punya lah semangat nak balik. tapi memang tak putus asa lah kate kan. call once again. kate tak jadik balik lah. sebab member aku ade nasihat kalu balik jugak nanti takut anything happens on the way tue. so, aku tak nak amik any risk. he said " just balik nanti raya lah. sabar". okay fine daddy. saya ikut kata ayah :)

weekend memang the best. tak pergi mana-mana pom. melepak di rumah saja. chantek sangat idea. nak keluar malas sangat sanggatt. yang rajin kuar bile tiba masa nak p bazar Ramadhan je. tue je la. yang lain duk umah lepak ngam haousemate aku, ain. so far, okay lah keadaan kat bazar tue walaupun agak sesak dengan muslimin dan muslimat.

esok da start weekdays. sesak nafas lah pulak. sesak dengan kehidupan harian. tugasan makin melambung meningkat. entah lah. kadang-kadang smooth jea. kadang-kadang entah lah. kali nie memang hati tak bape nak ikut flow sangat. memang kuat sangat bad feeling.

p.s | instinct aku tak penah salah.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: