Monday, August 30, 2010

raya jom :)


berlalu lah sudah Ramadhan, sebulan berpuasa,
tiba Syawal kita rayakan dengan rasa gembira,
anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa,
ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira

http://www.emocutez.com

okay.! okay.! hati dah mula terasa nak menyanyi lagu raya. yeah.! mood dah datang dowh. bape hari lagi balik lah ke kampung dengan bermoodkan mood raya. masyuk tersangat lah kan. hoho. nak pack baju tuk balik kampung. nak balik kampung dengan cepat. nak itu nak ini. hahaha. demand jap tak pe kan (: Alhamdulillah, exam mid test untuk module community dah selamat jawab. sekarang beralih pula ke module peadiatrics. hoho. main ngam kanak-kanak tue. best owh. :)

thousand of credits to my kakak tersayang, kak yana sebab sudi teman mencuci mata dan menghabes kan duit bersama-sama. shopping itu shopping ini. ilang segala stress. hahaha. nak stress ke pe mende pom tak taw la. kan.? jalan TAR, sogo, masjid jamek dan small house semua lepak.ouch.! the best moment kan. sepuas hati berjalan seharian. thanks kaka :) next time kita berjalan lagi yea. saya selalu on kaka :)

http://www.emocutez.com


Alhamdulillah. suda 20 hari kita sebagai umat Islam menunai kan ibadah puasa di bulan Ramadhan kan. terasa macam cepat sangat lah masa berlalu. pejam celik pejam celik dah hari yang ke-20. fuhh.! masa macam kilat lah pulak. tahniah kepada para mujahid dan mujahidah yang telah berjaya memantapkan imam di bulan yang mulia ini. masih berbaki 10 hari lagi. sisa baki yang mempunyai banyak nikmat. malam Lailatul Qadar. kejar dan carilah malam yang teramat mulia itu. penuh dengan pelbagai kenikmatan ganjaran di akhirat kelak :)

SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA YANG KE-53

p.s | carilah malam Lailatul Qadar sebaik mungkin .

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: