Monday, August 2, 2010

sesak nafas.

hari yang amat amat penat. orang kata kalau lah berada di modul community nie amat amatlah bersenang-lenang. goyang kaki amat lah rancak sekali. tapi bila berada di atas keadaan yang sama, okay itu semua amat-amat lah menipu. sibuk tersangat-sangat lah.tak terkata. keluar rumah tepat pukul 7.30 pagi balik pukul 6.oo petang baru lah terpancak batang idung nie kat umah.hampir 12 jam bukan.fuhh..! kematapan jiwa memang perlu lah.
http://www.emocutez.com


entry lepas ada janji kan nak tunjukkan ahli kumpulan community yang lengkap selengkapnya.haa.! inilah die.kami semua bersembilan.amacam.? ada gaya modeling tak semua.hahaha. kalu ade pon kompem akan hancur lah bankrup lah agensi modelling tue kan. hikhik. tapi tak pe, kami semua sudah ada gaya yang tersendirik kalu nak berposing.
http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com
hahahaha :D
okay-okay.sila fokus elok-elok di gambar itu taw. ada yang be cool jea kalu bergambar. ada yang sedang teropong kalian semua sebagai pembaca setia. ada yang maintain ayu gitue. boleh kate semua lengkap lah. penah dengar tak ayat cam nie " a picture can tell a thousand of story". so betol lah kan.
http://www.emocutez.com

so far we have our own fun when hanging out together in this group. kemana saja ber sembilan lah. susah senang bersama.teamwork itu amat amatt sangat lah penting.okay.got a lots of works to do. berterusan akan menyibukkan diri ini. biar lah tidak fikir masalah yang ada. tak ada masa untuk itu okay.
sekian :)http://www.emocutez.com

p.s : hidup perlu diteroskan :D


No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: