Saturday, June 12, 2010

demam bola.

mood : demam bola suda.
date : 11 June 2010 - 11 July 2010
place : South Africa 2010

tuk mase skrg leyh katekan sume suda demam bola.haa.aku pom terlibat jugak eh.boleh kate setiap game aku tengok lah.hahaha.member pom kate die salut aku.entah lah.katenye sebab aku nie pompuan.then minat bola.sanggup berjaga demi bola.haha.alah derr,4 tahun sekali kan.bukannya selalu.tuk mase nie,layan lah kan.sebulan jea pon.ade kawan aku dok tnya team mane yang aku support.aku nie universal sebenarnya.aku tengok cara persembahan dorang main.kalu dok set team tue then kalu team tue kalah that game kan frust nanti.agpon bagi aku awal lagi nak support team.bile dah nak semi final baru aku start set team mane.sekarang nie sekadar memerhati jea dlu.okay braderr.?


haa.ikon kat atas nie ikon tok FIFA world cup.dan jugan jadik profile pic aku yang tengah demam bola nie kat muka buku aku.haha.biala cam tue tuk sebulan.suda abes demam bola nanti,aku tukar lah.amacam.?okay tak.?kalu okay,sila anggukkan kepala anda yea wahai pembaca sekalian.thumbs up ((:


nie adalah team bola yang akan bertanding tuk FIFA world cup kat south Africa.setiap game memang ada corak permainan die sendiri kan.biaselah tue.mase demam bola cam nie lah memang semangat.setiap game ade sorakkan.meriah jea.yeahh.!lagu tuk blog aku kali nie aku da siap tukar dah.nak mood tue sentiasa mai.hahhaha..cool kan.?

p/s : ramalan anda tok team manakah yang akan menang tuk FIFA world cup nie?

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: