Friday, June 11, 2010

♥ that what we call loved ♥

bahagia ohh bahagia ^.^

rhendu teramat sekali dengan keluarga tersayang.rndu nak gadoh ngan abangs tersayang.nak make up kan adeks perempuan tersayang.dan rumah.bantal buchuk.haha.besar-besar pom masih ade bantal buchuk eh.korang jangan wat tak taw plak taw.nie lah tmpt kesayangan aku ada.okay lah kan.tok satu malam tue aku decide ngam adek aku tok makan kat kfc.then ajak jugak lah umi dan bak aku.belanja lah mereka sekali.tak apelah.bukan selalu pom kan.lagipom.bile lagi lah nak belanja dorang.berbaloi bg aku.amatt.


cun kan gambar kat atas nie.hehe.nie lah ayah gula aku.garang kan.tegas lagi lah.tapi,walaupun cam tue.aku amatt sayang ayah aku ketat-ketat.dia lah inspirasi aku tok berjaya wat mase skrg.dialah jugak pendorong aku mase aku susah.haa.kire dialah tulang belakang aku.haha.pic nie jugak aku jadikan sebagai profile pic aku kat muka buku.cun kan. ((:


mase kat kfc,kubang kerian tue haish.pnye lah ramai orang.sebab skrg kan da musim cuti skolah.jadik,kire ramailah yang balik kg tok beratkan bumi negeri Kelantan nie.time makan pnye lah senyap.amik nikmat katanya.okay lah kan.


kira pnya kire ade dalam beberapa mngu lagi nk naek kl semula.nie lah yang paling aku malas sekali.p ke negeri yang amat sesak dengan pelbagai jenis manusia.aku nak tenang.hurm.ajat ingt esok nak p pantai.rhendu lah kat pntai.tenang kat sana.sesuai lah ngam aku yang tengah jiwa kacau nie.mau jadi minah bunga lah pula..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: