Tuesday, June 22, 2010

impian :D


hello readers warga malaysia terchenta,
hello readers warga india tersayangs,
hello readers warga united state terbaekk,
hello readers warga mesir yang tercun melecun.

hahaha.tak kire lah laki ke pompuan ke.aku rembat jea.jnji yang terbaek tok korang.ape kabar.?sehat tak.okay.sila anggukkan kepala lutut yea.bagus. (: muahaha.cam femes amous lah plak.xpe2,aku nak perasan kejap yea.neway,thanks sebab sudi baca blog aku neh.
arigatoo haik :D

haaa.okay.!tuk entry kali nie,memang tak sabar aku nak post.hehe.sedang asyik aku dOk layan komen-komen kawan aku kat muka buku.ternampak lah plak aku kat page die sal website blog die.aku nie jenis yang pantang skit tengok website blog.kompem nak baca dan follow.muahaha.saja nak meramaikan teman.dok ralit bace entry die, kaku kejap mata aku neh.ces.!mmbr aku nie mc'na dah ade guitar.!perghh.!siot cool babe.cayalah ko babe.jeles tahap gaban aku nie.dah lame impian aku nak beli mende alah nie.tapi,masalahnye xde cikgu.kalu aku sndrik.memang rosak lah code die aku main.hehe. :D cool kan kalu maen guitar.rilexs jea.damn.!aku jeles teman.!nak satu.! nak satu.!nak satu.!hahahaha.



haa.cool kan bile tengok si yuna nie dok maen gitar.ayah aku pom dah bagi lesen hijau.hehe.lagi lah semangat nak maen.no hal lah asalkan gune fulus sendrik.dan jangan susahkan orang sekeliling,maaf.!bukan sikap aku okay nak susah kan orang.baek aku susahkan diri sendirik dulu.tak rugikan.another things yang aku crazy over adalah camera dslr.haish.beribu jugak nak dapatkan mende alah nie.dapat yang nie kompem aku tak cari mende laen dah.hahaha.adeh.nafsu semata-mata lah nie.okay.aku taw itu.jangan nak bagi tarbiah kat aku plak ehh.ngangaaa~


hati masih taruh harapan nak dapatkan nya.lebey baek jatuh chenta dengan something yang tak berbentukkan kehidupan kan.tak de lah cedera hati aku hari-hari.tak de lah perlu aku rawat sorang-sorang.kan.?betol tak.?

p.s : cinta datang dan pergi tanpa kita sedar :D

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: