Friday, June 18, 2010

♥ LOVE ♥


" SELAMAT MENYAMBUT HARI TUA "

haaa.tue lah yang tertulis kat atas kek kat atas nie.nie lah kek besday aku yang di selebret kan oleh kengkawan aku.memang terharu gler ah.kalian masih ingt kan hari penting aku walaupun selebrate lewat dua hari.tue pom sebab ade exam kan.kalu tak.kompem malam tue lagi aku dah kena kat korang.trimas banyak-banyak my sayangs ((:

my sayangs : nurul mawaddah.nur ayuni.nazirah.wan norasyiah.

haish.memang terkejut teramat.pandai jugak korang berlakon tok buat supprise birthday party ea kat kau nie.walaupun tak seberapa.tapi amat bermakna.tapi walau cam mane pom.aku suda anggap kalian jantung.hati.paru-paru.sebahagian dalam hidup ini.kita kawan sampai syurga ea teman.sayang teramat.amatt amatt.sebenarnye.aku rindu nak cakap.lepak.makan.minum.gelak..dengan kamu semua.

*THANKS YOU SO MUCH DEAR*

*nielah muka terkejut aku bila kek duk kat depan muka aku nie*

*kalian yang terlibat*

before aku ending entry aku tuk kali nie.sebelom terlambat.aku nak ucapkan selamat bertunang kepada kak Diyana Dalila dan abang Mohd Azizul pd 19 June 2010.moga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat.maaf kaka saya tak dapat hadir tuk majlis kaka.InsyaAllah majlis perkahwinan nanti saya pergi ea. ^.~

SELAMAT BERTUNANG
KAK DIYANA DALILA & ABG MOHD AZIZUL

http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: