Thursday, June 10, 2010

hati bunga.

amacam aku sekarang.cun tak?im speaky in black tue.haha.jangan jeles plak eh.okay lah tue kan.hari ini hati amatt berbunga-bunga riang.entah lah.dari semalam lagi hati nie asyik duk hapi saja.first sekali happy sebab bangga dapat belanja ayah dan umi makan kat kfc.makan free lah dorang tok mlm nie.secondly,sebab kaka Techik dpt tolong settingkan aku pnyer blog tok setting like.hehe.menyusahkan akak jea kan.tapi.thanks sangatt akak sal da tolong saya.dan juga blog ini.heart you kaka ((:

semenjak hidOp berbulan madu nie senang dan damai jea dok kat umah.okay2.maksud aku mase cuti sem tuk sebulan lebeyh nie lah.tenang hati sangat dan amatt sangat.ari nie kuar lepak ngam mak sedara sekali ngam suaminya aka pak su aku da.haha.lame tak jmpe.rindu pom terlepas jugak kan.


satu hari keluar jalan-jalan.tujuan sebenarnya nak cari peti ais sebenarnye tok umah atok aku kt kampung tue.umah tue kena renovate.then need peti lah kan.mak sedara aku ni nk bagi jea peti tue sbgai hadiah tok atok dan nenek aku.bia berseri lagi.then,tuk mase nie aku lah yang jadi map tok dorang.hehe.
dok puas-puas pusing banyak kedai,then at last jmpe jugak.pesan mak sedara aku yang satu ag suh beli yang brand LG ( Life's Good ).katenye elok.then have to choose that one lah.kalu tak nnt bising.hahaha.xde lah.aku jea y mengarut nie.hikhik.siap jea pilih peti and sesi pembelian sesi berjalan pulak dilakukan.lepak kat parkson jap.nak cari contact lens tok pak sedara aku jadik masuklah ak kat kedai spek.haish.menduga betOl kaca mata hitam nie.kat hati dah memang berkenan.tapi.beg duit pulak y kempes.haish.then.mak sedara aku lak pelawa nk beli.then ape ag.aku belasah lah.hahaha.,jaat kan aku neh.?anak sedara pe lah kan.then nie lah kaca mata hitam yang aku suda pilih (;

lawa tak.?cun kan. ^.~
hehe.riang ria jap hati aku nie.yealah.nak tolong orang carikan barang then aku lak yang dapat.wah.!suka teramat.korang jangan jeles eh.hehe.mungkin hari ini rezeki aku.mane lah taw nnt rezeki korang pulak kan.jadik,berdoalah moga rezeki dimurahkan.dan bila dapat tue,janganlah pulak lupa nk ucap syukur kat Ilahi.kan rezeki tue.pic kat bawah nie adalah pic yang aku berkaca mata hitam.cun meletOop kan.muahahaha ^.~

okay lah.sampai sinie sajalah entry aku tok blog nie.da lama bersarangkan.akan aku kembali menyucikannya supaya suci,bersih hingga berkilat.nanti korang pom terpaksa pakai kaca mata hitam sama macam aku nie.muahahaha.till then readers.mahu membuta suda.

take care (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: