Saturday, June 26, 2010

salam.


haaallloooo readers..!! ^.~

i'm back now.maaf lah aku biarkan blog aku nie bersarang macam tue je kan.tak bagi tahu pom kat korang dulu.hikhik.tak sempat lah kawan.aku sekarang sudah mula sibOk.tapi sibok ngam papepom,aku pom tak tahu.haha.kadang-kadang aku nie leka duk layan bola.sampai tertido aku.siap peta dunia aku buat taw.perasan letih jea nie.padehal tak pom.ngeee ((: atas talian selalu aku buat.tapi nak menulis kadang-kadang otak mati pulak.mase kadang-kadang pom tak de.maaf seribu kali maaf.

hari nie parents aku naek kl.ade majlis nak merisik.kire dorang pom take part jugak lah kan.tinggal lah aku dan adek pompuan aku kat umah.ops..!abang long aku jugak ade taw.kire die lah power rangers kami tok mase nie.die kan gagah lagi perkasa.ops.!jangan perasan yea kamu wahai abang long ku sayang.kehkehkeh..

ari nie program aku ngam adik pompuan aku yang sorang nie adalah jalan-jalan cari pasal.okay.!terbaek lah kami.pusing punya pusing banyak jugak lah keje yang kami buat.niat asal nak cari baju kemeja tok adik laki aku yang bakal sambung study.tapi bile da sampai kat kedai tue cam tak sure lah plak saiz baju kemeja tok die.kan ikot ag senang.nie tak,ade keje lah ape lah.hurm.tak pe.laen kali yeh dik kite p beli ((:

p.s : padahal aku dah terbeli handbag.hehehe ^.~


sebenarnya, before aku out dari umah tadi sempat lagi lah berposim sakan nak bergambar.haha.kebetulan abang long aku wat balik kamera dslr.pergh..!gian aku seyh.lame tak pegang kamera tue.so,ape lagi.sakan lah.hahahha.adik aku yang sorang tue lagi la bertambah sakan nak berposim.otak kami kan sama.name lagi adik beradik. ((:

p.s : keluarga aku.teman rapat ketat aku. *.*

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: