Saturday, June 19, 2010

selamat hari bapa.


ooyeeaahh..!hari nie suda jadik hari bapa sedunia.hhaaaaa kepada braderr dan jugak cik kiah kat luar sane jangan dok wat lupe la plak.kire terpenting jugak lah hari nie dalam hidup kite kan.tak kan lah hari kekasih jea nak ingat.uikss.jangan ea.

" SELAMAT HARI BAPA "

nie ucapan aku kat sumer golongan adam yang suda bergelar bapa kat luar sana.tahniah dan syabas lah kepada mereka daripada kami yang daripada golongan anak- anak lagik.wahh.!panjang berjelerr lah plak aku pnye ucapan tok kali nie.muahahaha.ade aku kesah.tak kan..? :D


bagi aku,dunia akhirat aku.lelaki inilah yang akan tetap bertakhta dalam hati.jantung.paru-paru.aku secara amnya.dialah ayah gula aku yang tetap menjadi ayah gula aku yang terbaekk.amacam?ada garang tak muka die.?muahahahaha.kpd sesiapa yang nak masuk meminang.kena lah jumpe ayah gula aku dulu.kalu ayah gula aku cakap green light.aku pom green light lah.bialah aku xde heart feeling ag.orang kate berkat hidup dengan restu mak bapak tue kan ade.haish.apelah yang aku mencarut neh.ngengee~

okay.yang penting.hari bapa boleh sambut bila-bila saja.jasa ayahanda jangan lupe plak okay.aku da ucap dah kat ayah aku.cium tangan pom suda.haa.korang bile lagi.jangan lah sampai akhir nafas baru nak nyesal.uikss..mintak jauhh eh.doakan yang terbaek.

p.s : peluang hanya datang sekali saja.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: