Tuesday, June 15, 2010

happy family.


just came back from umah member.mase cuti nie lah mase tuk sesi melawat sahabat handai.adoi.da berubah kawan-kawan aku nie.yang paling gempak sekali ialah cite salah sorang kawan aku yang stdy mase skolah rendah dlu.Fatin Nadia.dah kawen rupanya.kawen okay lagik lah.nie siap ade anak suda.haish.2 orang tue.sorang laki.sorang pompuan.couple gtue.cun gak die merancang nie.terbaekk la ko kawan.haha

haish.dalam hati nie memang aku tak percaya walaupun da ade bukti kat depan mate aku nie.susah lah nk terima kenyataan.aku da jadik makcik tok bebudak tue.hahaha.tue suda lah aku nie.baru 20 tahun da ade kawan aku kawen.semoga berbahagia yea kawan.doa aku tuk kamu seluarga.

banyak jugak borak dengan teman kenalan.lame suda tak ketemu.bertanya kabar.aku nie asyik dok maen ngam anak-anak die jea.bile lah tak taw aku pnye turn.haha.InsyaAllah ade lah kan.cerita tentang tengah mengandung dan pantang mase mengandung dan selepas beranak turut kami borak.biaselah.die kan da makan garam dulu dari aku.aku mane lah taw ape-ape lagi.pelbagai nasehat yang die bagi kat aku.sal cari jodoh.jaga pantang.entah la.macam-macam lagi lah.memang aku akan jadikkan kamu sebagai guru aku lah.

p/s : ase-ase cam nak letak bena jea depan umah suh masuk meminang.haha.amacam.?chantek tak idea aku.?

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: