Sunday, July 11, 2010

Alhamdulillah :)


Alhamdulillah.syukur ke hadrat Ilahi.

okay,aku tak mau cite panjang lebar.hari nie, 12 July 2010 the first day aku start klas. aku berjaya dapat masuk next stage.next stage ape.?hurm,aku da dapat naek ke tahun akhir da.wah.! kepuk kepak kepuk kepak.suka sangat-dan-teramat.hati berbunga riang.toink.!toink.!toink.!
tapi,agak letey skit lah sebab aku pose sunat jugak kan. tapi tue kan dugaan.biasa lah tue.tapi,bukan tue yang aku nak citer.

Alhamdulillah.aku dapat jugak result tue sem lepas. The result was great for me.hahaha.tapi tak de lah leh beat kawan-kawan aku yang laen.need to study hard lah jawab nya. sebanyak mana yang kita usaha, sebanyak itu jugak lah yang kita dapat. berpuas hati sangat. dan syukur. itu kan jugak rezeki. wink**. :D

da start naek tahun akhir nie, akan banyak mende lah yang kena buat. study. revison. perlu kan sangat sokongan keluarga.kawan-kawan. supaya dapat terus kekal hingga ke akhir. semoga dipermudahkan jugak jalan jalan kehidupan aku sampai akhir nafas nanti.

p.s : teroskan usaha untuk ke bintang. :D

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: