Saturday, July 3, 2010

kata hati.

kata hati kadang-kadang selalunya betol.tak pernah silap.tak pernah salah.tapi akal jua kadang-kadang menyangkalnya.bila hati bertemu akal,keputusan yang amat sukar.percayalah.walaupun pernah kata-kata lama ada menyebut " kalu ikutkan hati,mati.kalu ikutkan rasa,binasa." tapi.itukan hanya ungkapan sahaja.

sejujurnya.hati.jantung.otak.semua sudah letih memikirkan.letih.secepat mana oxygen di hantar ke otak.secepat itulah digunakan.maaf.letih tetap letih.tapi tetap bertahan.namun,mase depan harus fikir.penat.lelah.letih.semua sama.hati suda jadi kosong.

berdua mesti ada jujur dan percaya.tapi bila dah tak bersama antara jujur dan percaya,pecah belah boleh berlaku bila-bila masa saja.dan aku sudah letih dengan itu.seyes.!jiwa kacau.nie semua dugaan dari Ilahi.okay.!aku taw.tentu ada hikmahNya.jika da benar "KUNFAYAKUN" kata hati aku nie.aku redha.

aku tak kuat.aku tetap lemah.manusia yang tetap lemah.zahir dan batin.setahun lagi masa untuk berjuang.tak mahu dipersiakan.dan bialah aku tetap berjuang keseorangan.tak apa.aku tak kesah.tolong jangan kacau jiwa raga.tue yang mampu pinta.

p.s : kadang kala kata hati selalunya betol.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: