Wednesday, July 7, 2010

tak salahkan


tak salah kan kalu kita ramah.? tak salah kan kalu kita baik hati.? tak salah kan itu.?tak salah kan ini.?
hidup memang harus riang dan ria.itu memang realiti.kalu duk muka masam jea.kening kat muka tue berkerut.mulut tue asyik duk muncung ja ,alamak rezeki memang tak kan masuk taw dak cik kiah oi.tak salah kan kalu kita senyum dan hidup gumbira.hati pom senang jea all the time. penyakit.? lagik lah tak dapat.terutama sekali penyakit hasad dengki dan cemburu.naaa.?mintak jaOh okay.tak suka.sekian.!

orang tak kan kenal kita macam mana melainkan kalu duk ngam kita 24 jam. maksud aku, selalu duk melekat ngam kita. aku nie jenis yang pantang skit jumpe orang.kalu terjumpe sape-sape ke, satu tabiat aku yang tak leh aku buang ialah aku suka tego orang.tak kira lah makcik besar @ makcik kechik, tukang cuci ke tukang kebun ke,pemilik syarikat ape-ape ke, mesti aku tego.bagi aku life baru bermakna kalu hidup mesra kan.

tapi baik macam mana pom, mesti ada jugak pihak yang tak puas hati.manusia kan. memang tak boleyh ubah. kadang-kadang banyak dari kutukan dari pujian tentang diri kita.seyes.! tak caya try flashback balik diri korang.bape orang yang puji diri kita bapa orang yang duk ngata kita. tapi kalu nak difikirkan kata-kata macam itu lah yang boleh membuatkan kedudukan kita sentiasa naik dan turun. yang paling penting kita harus tabah.

semalam ,asyik aku duk main muka buku a.k.a facebook aku cam tertarik je ngam statement akak nie, akak Bazilah kat wall die.aku takut jugak nak tego die sebenarnye.yelah.memang lawa tuannya. senior aku mase secondary skol dulu.sekarang die duk kat Japan.menetap kat sana ngam her hubby. dari tego kat komen then terus kat chatroom.punye lah ramah akak nie.tak sangka betol.dulu akak nie model sambilan. ngam statement tue ag lah aku cuak nak tego. tak cukup dengan tue jugak, aku leyh kenal ngam akak nie melalui web photoaura ( web nie die tunjuk koleksi gambar-gambar orang kawen.kalu korang tengok memang terpegun lah beb.!memang cantek gambar die. seyes.! berani sumpah weyh.! ). kat situ ade jugak gambar kak Bazilah wedding.cun woooo..! :) thanks akak sebab sudi spent masa tuk chat ngam saya.memang terbaik lah.

nak tengok orang macam mana memang tak susah.perhatikan jea.tue pom da cukup.respond that person macam mana.hehe.bagi aku kalu orang tue tak sombonk tak bongkak memang sakan aku puji, aku kawan ngam die..aku suka orang macam tue. memang superberB lah.haa.tengok aku da puji macam-macam da nie.tapi,tue memang hakikat.

okay.malam nie aku memang tak sabar nak tengok game World Cup.my team maen.muahaha.cayalah.!Glory German.!hehe.make me proud of you okay baby.
German Vs Spain

p.s : pedulikan ape orang kata.jangan pula terus rebah dengan kata-kata yang tak bernas itu. sebaliknya bangkit dan katakan . " Hey.! aku kuatlah. " :D

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: