Friday, July 2, 2010

kawan sampai syurga.


cubaan demi cubaan.makin banyak dugaan dan cubaan dalam persahabatan,makin kuat ikatan yang terjalin.itu benar.dalam persahabatan memang perlu understanding yang kuat.kasih sayang sesama insan.open minded.always give and take dalam segala hal.have a talk kalu ade masalah.semua perkara nie perlu.

aku memang sayangkan persahabatan aku.seyes.!memang sayang ketat-ketat kat kawan aku.dunia akhirat aku tetap same-same ngam mereka selagi aku boleh.aku cuba yang terbaek.aku akan pentingkan kawan aku yang pentingkan aku selalu.aku bawah die pom bawah.aku atas die pom atas.hey.!selalu ada dengan aku lah senang citer kan.hahaha.

teman :

maafkan aku teman.mungkin aku leka ngam silap aku slama nie.ko terasa at ak xnotis pom.thanks sebab sudi have a talk ngam aku.sedarkan aku.ko memang kawan terbaek aku.thanks banyak.aku nak kawan ngam ko sampai syurga.tue saja yang aku nak.aku tak nak tali persaudaraan kita putus cam tue jea.itu semua pasal aku sayang ko ketatt-ketatt.
Thanks to Allah cause bring you to me.

Nik Natasya Zarin & Nur Aqeela Faisal

p.s : i wish i can make you smile always. ((:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: