Tuesday, July 20, 2010

terakhir.


tak sampai sebulan lagi. yeah.!memang amat menunggu detik itu walaupun hati tetap tahan.tetap akan berdiam kata. InsyaAllah suatu hari nanti.

" Selamat Pulang Ke Tanah Air,Malaysia"

yang berkenaan harap memahami.maaf tak dapat penuhi hasrat kamu setiba di tanah air.jaga diri bebaik disana.jangan ada apa-apa barang yang tertinggal.ingat pesan saya. kamu, jangan lupa hadiah saya yea.akan tetap tuntut. (:

walaupun suda sebulan lebey tak dapat khabar berita dari kamu saya tetap menunggu,sehinggalah hari ini.!yeah.! hati amat berbunga riang. got ym offline dari kamu walaupun kamu tahu saya tak atas talian. terima kasih. :D jaga diri lah yea.itu saja yang dapat saya beritahu.

p.s : harap inilah yang terakhir .

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: