Thursday, July 8, 2010

iwlysm ):

home sweet home (:

Alhamdulillah.hidup aku memang amat lengakap tuk kali ini.yealah, cuti tuk sem break kali nie memang superberB lah.teramat chantek sekali.banyak masa aku dapat spent ngam keluarga terdekat.kenalan rapat.masyarakat sekeliling di bumi bertuah Kelantan.okay.aku memang amat amatt berpuas hati holiday nie.walaupun aku banyak habis kan masa di rumah.tak kira lah.memang itu pon planning asal aku.dan aku berjaya melakukan nya.berjalan-jalan.?naaa... cuti dengan meluangkan masa dengan keluarga bukannya selalu kan.sebulan jea.tue pom kalu sem break yang panjang.dan kalu yang mid-sem break tak lama pom.semngu dua gitue jea.berjalan-jalan bila-bila masa pom boleh.yang paling penting FAMILY FIRST :)

bagi korang aku tak tahu lah.tapi bagi aku secara personal lah kan,bila aku dah nak naik kat kulupo terchenta itu memang aku akan nanges dulu dalam perjalanan tue.seyes.! aku tak tipu.kalu nak balik hometown,pnye lah happy giler aku.seminggu dua nak balik tue aku dah siap-siap packing dah baju-baju aku.hahaha.semangat kan. rhendu teramat lah. memang tak boleh nak buat apa.

mereka nie lah pengubat rhendu aku.

lagi dua hari aku akan naik kulupo.damn ouuchh.! aku tak suka.seyes.! nak tulis entry nie pom aku da mula rase sebak.baju da siap aku packing skit-skit.barang-barang da siap aku beli.boleh kate 85 % da ciap.tinggal beberapa saki baki lah yang kena kemas kan.memang berat nak lepas kan.bile aku kat umah banyak mende aku buat.aku tonton World Cup dengan abang kesayangan aku, jadi tukang urut kaki kat umi aku,makan besar bersama keluarga terchenta,snap gambar yang gilaks-gilaks dengan adik aku yang tak bape nak betol,lepak dengan member ketat dan terbaek dan macam-macam lagik lah aku buat.memang jadual aku amat pack.thats why aku tak penah rase bosan tuk sem break nie.InsyaAllah sebaik saja mula sem baru hanya satu niat dan hala tuju aku tuk tempoh setahun.keep on study sampai mata sembab.InsyaAllah.doakan aku wahai teman.

percayalah kalian,orang terbaek dan terapat dengan kita adalah keluarga dan teman taulan sahaja.ape salah kita bazirkan mase kita dengan mereka walau tuk detik masa yang amat singkat.memang tak salah kan.sejahat mahupun sebaik mana kita, mereka sudah kenal kita sebaik mungkin.badan suda penat.pagi-pagi esok lagi aku da nak kena bangun.hajat hati nak melawat kubur arwah nenek aku sebelom aku jejak kaki ke kulupo.
take care readers *hug*

p.s : hargai apa yang ada didepan mata sebelum kejar sesuatu yang belom pasti.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: