Sunday, July 4, 2010

back to school :D


hye..!hellooo.!dan sawadikaap,kap kun kaap...
kepada readers terchenta. :)

haa,amacam,cun tak kami berpakaian sekolah balik.?cun kan.?mantap tue.walaopun sekolah dah start dua minggu da, aku tak kesah.tetap nak tulis jugak.hahaha. bia puas at den.iyo lah kome start awal pasal kome bebudak lagi.teman nie dah jadik budak U.gitue ropenya.kome kene terima hakikat lah yang teman nie masuk klas lambat skit. berbelit plak aku nak cakap bahasa perak neh.kepada warga perak,sila bagi tunjuk ajar eh :)

genap beberapa hari lagi, cukup lah sebulan lebey aku memberatkan bumi negeri kelantan nie.cepat betol mase berjalan eh.aku pon heran,tup tap tup tap dah tiba masa back to school balik.liat gak haish nak start berilmiah balik.selalunya duk demam bola je cuti nie.dah musim World Cup,empat tahun sekali jea derr.bukan selalu pom kan.haha.kalu aku duk layan EPL,mau ag terok aku nie.ngadap game bola je.xdenye wat keje lain.no worry okay,aku layan World Cup saja tuk masa ini. ((:


klas akan start 12 Julai 2010.tak lama lagi lah tue.tapi boleh kate semua member aku yang dOk ngaji kat uitm sume dah blah p tempat dorang duk stdy.klas start awal seminggu katenya.yang dok maktab,lagik lah awal cuti.dorang just cuti ikot bebudak skolah cuti lah.kalu tak,xdenye nak cuti.kire aku dan yang sesetengah lagi lah yang masih menetap di bumi bertuah neh.okaylah kan.mood nak study masih tak dapat nie.naik stdy nie pom InsyaAllah lah dah duk final year.arap-arap lah dipermudahkan segala hal aku nie.kan.?kawen pon,bia lah cepat-cepatt.haha.tapi,calonnya belom ketemu dong. :D


hey guys.!ketemu nanti klass start okay.aku pom tak sabar nak mengumpat ngam ang pa semua.hahaha.ala,kalu setakat gosip-gosip liar tue biaselah kan.perempuan. :) kat dalam muka buku sakan noh korang dok cakap tak sabar nak gantung kad matrik.hehe.aku xde ag deria rasa nak wat gtue.xoxo :) deeply.memang rindu nak masuk klas.bangun awal-awal.siap awal-awal.pakai baju kurung p kelas.memang rindu.tapi lagi rindu nak tinggal kan rumah tercinta nie.hehehe.tak pe lah kan,tok mase depan jugak.okay,mai kite pakat berbuku sampai berjaya.jangan plak dOk bermuka buku cam aku nie.hahaha.

till then readers,take care ketat-ketat.
happy monday ^.^

p.s : belajar sampai mata sembab.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: