Sunday, March 6, 2011

no body knows what thats mean.


kadang kala hati amat perit untuk merasainya. melaluinya dengan tabah sangat lah memerlukan masa. betol.! hati tak pernah tipu. tak pernah silap. pendam sedalam mana pon, dapatkah ia bertahan sebaik-baiknya.? dan berapa lamakah.? mulut boleh katekan apa saja. tapi tidak dengan hati. jadi, gunalah akal sebaiknya sebelum bertutur kepada sesiapa saja.


" awak tak tahu saya dah lame ada hati dekat awak. "

nak tipu diri memang tak dapat kalau da hati berkata " Ya". Tapi, risau jika menyesal di kemudian hari. mohon petunjuk setiap masa kepada Ilahi. aku bukan lah seorang kaum hawa yang punyai kebolehan yang boleh menawan kaum adam. aku mungkin tewas dari segi itu. membesar dengan hanya golongan kaum hawa di sekeliling mustahil aku dapat biasakan diri dengan kaum adam. cukuplah dengan bahasa isyarat yang sudah aku berikan kepada mu,wahai insan yang bergelar kaum adam. namun, aku tidak sanggup mengharap akan apa yang belum pasti. biarkan saja. serahkan pada Yang Maha Esa. pasrah.

untuk awak, mungkin saya hanya dapat melihat awak dari jauh.

salam sayang ,
zati.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: