Monday, March 7, 2011

padat


dear diary. we meet again :)


hari nie amat penat kat ward. new day, new ward, new environment. ohh yeahh.! also new people. macam-macam kot ragam kat ward baru nie. for three weeks nie aku akan posting kat ward psychiatric male. bad one. mostly sume patient tired dan hanya duk kat katil. not active as what our group thought. rase-rasenyea female ward better compare male ward. dorang tue walau depress macam mana pom still join our activity. senamrobik lah main game lah mewarna lah menyanyilah. kire cam dorang still ikut flow. and thats great. tak dak la boring sangat kami mase tue. ada jugak la teman tuk borak. tapi bila kat ward laki cam nothing jea. kalau bosan, antara kami jea lah yang duk main pingpong lah dan segala bagai kat dalam ward tue. danggg..! we all bored la. macam mane ea.? nak buat prosedure it should be more kat ward medical and surgical. plus, still berbaki 3 minggu lagi. hape nak wat weyh.adoi..~



for this moment, aku da start delete one by one friends kat muka buku aku tue. and opkos lah bilangan friends berkurangan kan. tue tak termasuk yang still pending friends request.well.! aku nie dah macam penternak friends request berjaya da kot. chet.! poyo giler ah. hahahaha. btw, no need lah nak stalker aku neh. bukan special sangat pom. plus, nak stalker neh, did we know each other? better amik tahu kawan yang kite kenal kan. yang pernah kenal hati budi kita. kalau tak, baik tak yah lah. let me handle my life alone. kalau nak stalker just because aku penah komen-komen secara kamcheng ngam someone yang korang admire better lupekan lah. nope interested. haa, kalau nak stalker sangat-sangat meh kasi kenal seket kat aku neh. meh kte sama-sama stalker each other. deal.? bagi aku hargai hidup neh tanpa gangguan. boleyh dak.?

p.s | btw, i hate competition. you should know that.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: