Monday, March 14, 2011

rapuh.

Selamat Malam wahai diari ku :)


" Allah SWT tidak akan menguji hambaNya melebihi kemampuan hambaNya. "

aku tahu. tapi. amat berat kot. hanya dua bulan saja lagi nak berperang otak. plus dengan masalah peribadi. haish. kadang-kadang ase nak give up pom ade. nak nanges.tapi aku perlukan seseorang yang not only good listener tapi seseorang yang mampu bagi feedback yang boleh membina aku di saat aku tengah down nie. ohh yeah.! orang kate senang kan. lupekan yang tak penting dan fokus kan kat ape yang patot. yes.! i'm trying. aku tak kuat. aku bukan sorang yang senang lepas pada janji dan tanggungjawab aku. sebaik mungkin aku cuba cuba dan tetap cuba untuk penuhi. antara kehendak dan tanggungjawab. dua mende nie amat penting. tapi kalu aku pilih salah satu, satu lagi akan kecewa. tak mau. aku tak nak akan ade isu yang sensitif nanti. aku mohon restu untuk kebahagian. sebab aku takut hubungan yang tanpa restu sampai bila pom susah nak bahagia.

p.s | aku hanya mencari kebahagian berkeluarga di dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: