Wednesday, March 24, 2010

again

zaman demok (:

mood : muka saya merah suda.
lokasi : menghadap meja

suda saya bilang.jangan buat saya begini.hati ini akan meradang jika tidak kena cara.teman,mengapa lidahmu amat tajam sekali.oouuchh.!saya xsuka.hati saya sakit.saya akan kurang menyenangi kamu tuk seketika.kita mungkin penah berselisih faham seketika dulu.tapi,renung2 kan lah.diri ini tidak penah memberikan kata2 peluru berpandu kepada diri mu.tapi kamu.?

saya perlukan masa sekarang.hati bergerak laju.muka merah suda.saya perlukan masa.saya sayang kamu sebagai teman saya.yang lepas saya suda lupakan.janganlah naikkan nya kembali.tolonglah.saya sayang semua teman saya.

" Ya Allah,Engkau kuatkan lah iman dan tahap kesabaran diri ini walau apa pun dugaan Mu "
saya mahukan ketenangan tika berteman.