Saturday, March 20, 2010

terbang ayuh (:

mood : ohh.!balloon kamu terbang yeah
*wee*

mood kembali tenang.Alhamdullillah.petang nie meluangkan masa di putrajaya.ohh.!hot air balloon.suka sangat-sangat.menarik sekali.pertama kali melihat secara dekat.menarik jugak walaupun ketemu ramai orang di sini.okay.tak mengapa.aslkan kalian tidak mengacau jiwa hati saya.itu suda menarik.beri tumpuan kepada yang patot.banyak y menarik.balloon oh balloon.kamu amat cantek sekali.terbang oh terbang la kamu dengan riang.ikutkan hati mau naek sekali.mau tgk dunia ini dengan seluas-luasnya.pasti pengalaman yang sukar nk saya lupa.menarik sekali.ohh.!namun harus sedar.
itu mimpi saja (:

balloon.terbangan kamu amat menarik

closer sikit

ohh.!dekat sana.pelbagai ragam yang dapat diperhatikan.mata ini amat skait sekali dengan kamu wahai kalian.mahu taw kenapa.?sebab kamu dengan kamera kamu wahai kalian.saya jeles teramat.saya mahu satu.boleyh ka?haish.
sukar nak terima hakikat.
wahai nikon,saya perlukan kamu setiap detik saya bernafas.
sebab kamu amat penting sekali.hehe.penting untuk saya rakam setiap detik hidup saya.saya perlukan kamu.tungu yea.nanti pasti kita akan bersama kembali.menanti saat itu.
insyaAllah. (:

saya jeles dengan kalian wahai encek photografer.

melayan kerenah si cilik bersama balloon cantek.oh amat menarik sekali.sekali-sekala amat terbaek jika jadi budak kembali.wah.!indah sekali hidup ini jika ia termakbul.namun,usia makin meningkat.dan harus terima kenyataan bahawa saya makin dewasa.fikiran jugak harus matang.hehe.tak apa.bergembira la setiap detik yang ada.jangan sesekali mengeluh.tentu ade hikmahnya.InsyaAllah (:

alangkah indahnya (:

mahu rehat dahulu.badan amat letih.
tngu next entry okay reader.
till then readers,happy sunday. (: