Saturday, March 6, 2010

mRs.sPecky (:

mood : * mRs sPecky *
lokasi : dpn meja

haish.!kamis neh exam mid term tuk sem nie.ops.!sdh thun 2 sem 2 ye aku neh.?okay la 2.makin umpph..!tetibe plak mood nerd kuasai diri nie.kdg2,mls pon ade jugak.nie habits ak pling lmbt nk bertindak.stdy.hehe.nk enjoy jugak.masalah.?juah yea kamu dari saya.saya mahu tenang tuk seketika.ouch.!jiwa saya tidak mahu dikacau oleh mende lain.mau tenang seketika.kekalutan.?kamu juga saya minta jauh.peace**

pic nie diambil mse aku kt jom heboh,bukit jalil.
besar kedabak btol ah spek nie.haha
haaa..gnie la rupenye kalu ak jadik mRs.sPecky.hodoh kan.?hahaha..kompem kalah mata belalang.power enth bape enth,aku pon xtaw.tp,ape aku kesah.mata maseh baek.spek nie hnya tuk rawatan mata saya.credit to Permata hijRah.weee...~
okay,mau baiki mood bia betul.
nerd. (:
oh mRs.sPecky
hanya sementara waktu saja (:
till then readers,doa kan saya okay.?