Monday, March 22, 2010

Alhamdulillah (:


Alhamdulillah.siap suda 2-3 assignment tuk detik ini.nie suda cukup tuk diri ini untuk bernafas dengan lega.masih ade 2 lagi assignment individu dan 3 yang group.ahaks.okay la 2 dr makin bertimbun kan.?mencuba untuk menyiapkan dlm mase terdekat.siap cepat.dpt study pom cpat.

ohh.!rupanya maseh byk saya belum katam study ag nie.haish.!byak yang tertinggal.mengapakah yea.?mencuba sebaek mungkin sebelom detik final tiba.ayuh.belajar betul2 kali ini.cukup tuk sekali saja.itu yang pasti.

tuk teman saya,tunggu saya okay awak.InsyaAllah saya akan pulang dlm msa terdekat.skrg mungkin tidak.tugasan makin bertambah.janji awak jgn nakal2 okay.jaga dr.itu pesan saya tuk awak wahai teman.sama-sama kita berdoa untuk mendapatkan keberkatan tntg hbgn kta ini okay wahai teman.
me heart you always
IMYD (:

till then reader,happy tuesday
ayuh jadi MRS.SPEAKY sekarang (: