Sunday, March 21, 2010

mslh itu kwn (:

jiwa agak kacau seketika.tapi xpe,dapat di atasi dengan cara yang terbaek.perfikiran positif selalu walaupun diri dibebani dengan pelbagai masalah.jangan cepat mengeluh malah hadapi dengan hati dengan tenang okay.ape jua masalah,senyum itu pasti.senyum lah sentiasa.

ohh assignment.!ohh test..kamu dtg mahu mengacau jiwa hati kecik saya yeah.?xpe.saya akn hadapi awak dengan hati terbuka.saya akn layan awk dgn layanan yang terbaek sekali.sebab,sy xmahu stress dtg kepada saya.hehe.jgn mara okay.wee~

hadapi setiap mslh dgn snyuman (:

hati ini agak tidak begitu tenang.kerinduaan pada mu wahai teman agak menguji jiwa saya.maaf teramat.namun,diri ini manusia biasa jua.saya merindui awak ketat-ketat.terima kasih kerana sudi bersama dgn saya dlm susah mahupun senang.diri mu amat bernilai buat saya.
jangan jauhi drpd saya teman.
saya perlukan awk dlm ape jua keadaan sebagai penguat semangat saya.adanya awk buat sy tenang bialah kdg2 buat sy rase awk menyayangi diri ini lebih drpd awk menyayangi diri awk sendiri.
terima kasih teman. (:

Ya Allah,satukan lah hati kami ini

InsyaAllah.saya akan mencuba sebaek mungkin untuk bersama-sama dengan awak sehingga nafas terakhir saya.ajal maut Allah SWT yang menentukan.saya akur dgn itu.namun,cara terbaek,sama-sama kita berdoa.Sebaek mungkin saya menyayangi awak mengikut kemampuan saya.sekurang-kurangnya,saya telah buat yang terbaek .
saya terima awak seadaanya.