Saturday, March 27, 2010

i said thank you (:

berteman dengan kalian semua,adalah sesuatu yang amat bahagia buat diri ini

suda lame xberjalan lepak2 cm ari ini.perjalanan yang terlalu lama tempoh di ambil.hehe.tp gempak i tell you wahai kalian.hehe.byk tmpt smpat di singgahi.Alhamdulillah.dengan berkat doa ku kpd Ilahi,semua berjalan dgn baek.chantekk... (:

terima kaseh teman.berjalan bersama2 dengan kalian tuk seketika,amat terharga sekali.saya suka teramat.mse student ini la smpt kte luangkan mase kan.?6t da ade tugas masing-masing sume da strt ad komitment masing-masing.suka la mcm nie.hehe.mmg teramat hepi sgt bia la pd mulanya ade sedikit mlsh kn.tp xpe,itu semua suda bisa diatur.biasa la itu adat berteman.ada psg surutnya.sebagai manusia yang tidak terlepas drpd kesilapan,terima lah seseorang teman itu sebaek mungkin.baek mahupun buruk.itu pesan saya.

*credit tuk asyraf hasnan,nurul mawaddah,noor aliffah nabila,nur ayuni azhar*

sekali lagi,terima kaseh teman (:

kaki,badan,tangan amat letih sekali.oowhh.mahu berehat dulu.tp,mata masih terbukak cerah lagi nie.xpelah,buat ape yang patot.rilexs smbil layan facebooking.?chantek kn idea ini.wahh.kalian jgn jeles yea.hari ini saya bahagia.semalam saya down.haish.byk masalah betol.haish.xmo ingt.saya mungkin akan jatuh lagi.dan terus akan jatuh.xmahu.saya mahu bangkit.bangkit dengan megahnya.tidak salah kan.?

mahu rehatkan badan dan juga minda.perut suda menyanyi dgn riang.saya undur diri dulu yea wahai teman pembaca.maaf jika entry saya sebelom ni wat anda terasa hati.itu semua ikhlas dr sudut hari kecil ini.saya hanya insan biasa.disinilah tmpt luahan hati ini.
sekali lagi,mohon kemaafan teramat.

till then readers,happy sunday (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: