Sunday, March 7, 2010

love story (:

mood : menanti kebahagian
tahniah kaka yana (:
wah.!agak lama ak xluangkan masa ngam kaka yana.rindu sgt sama die.bia la rumah kteorg dekat je.p masing2 da bz ngam komintment msg2.rndu sgt2.haish.dlm ramai2.die la y ak pling rapat.ape2 mesti ngadu kt die.yeala,ak nie bknnya ad kaka pon sbb ak ank sulung ponpuan.kt sape la ak nk ngadu kalu x kt die.die baek sgt.lemah lmbut.caring.supportive.byk ah.senang kre ak leyh masuk line la ngam die nie.die da ak anggap cm kaka ak sndrik da.dulu mse 1 umh,kteorg siap msk2 sekali.kuar sekali.haish.rndu ah mse lepak ngam die.hurm (:

sweet couple
sekarang,die da nk naek ke jinjang pelamin.InsyaAllah,end of this year.Amin.Tahniah kaka.Akhirnya Tuhan makbulkan jugak doa saya tuk kaka.dulu die agak down sbb ad mslh ngan love story die.haish.sedey je memanjang.risau gak tgk die.tp,ak byk la bg semangat kt die.ak sygkn die ketat2.yeala,time ak ssh,die selalu ad ngam ak.5 tahun bersama ngam ex-bf dulu.ape nk jamin kan.jodoh Tuhan y tentukan.kte tiada kuasa nk lawan.kaka yana yana tabahkan.?

kaka saya yang terbaek (:
Alhamdulillah,die akan berkahwin juga dgn seorang jejaka yang amat menyayanginya.ak ske dgr cite love story die.that guy snggup tngu die dr umo 14 thn ag sehingga sekarang (25 thn).penantian yang amat berbaloi kn.?laki tue mmg amat syg kt kaka yana.sngup menunggu pntu hati kaka terbuka kembali.ak terharu sgt dgn perngorbanan laki tue.sanggup melakukan apa saja demi seseorang wanita yang die ske.kaka yana ade pesan kat aku,bia cr org y betul2 sygkn kte dr kte sygkn seseorg y belum tentu menghargai diri kite.hurm.aku ske dgr statement tue.namun,detik jauh dr sudut at ak,ade ke y nk kt aku.?siapa la die kn.?
* cahaya kemuliaan *
aku sdh letih untuk melayan perasaan nie.letey teramat.skrg,aku mau rasa disayangi.bia la masa y menentukan.sampai mase,adalah jodoh aku.ak harus bersabar.lagipun,xperlu ak terburu-buru untuk memikirkan bende ini.ak amat menantikan saat itu.ak pun teringin jugak nk love story ak cm kaka yana.menarik.sweet jer.tp..ia terjadi ke kat ak.?buat mse nie,biala ak sendirian dan mengenali ramai y di luar sana.ada jodoh,ada la 2.aku sdh letih untuk melabuh kaseh y belum tentu menjadi.bagi ak,wt ape kapel lame2 jika tidak kesampaian.ak mahukan y kekal abadi.bukan untuk sementara.mahukan yang terbaek,aku yakin kita harus bersabar.hadapi dugaan dgn tenang.percayalah bahawa:
" lelaki yang baek adalah untuk perempuan yang baek.lelaki yang jahat,adalah untuk perempuan yang jahat."