Monday, April 5, 2010

addicted


haha.byk lawak la nk wat entry neh.okay2.seyes plak ea.hurm.cm neh,ade la salah sorg mmbr ak ad tnye saya neh,adakah saya neh ADDICTED ngam facebook.?haish.tergamam plak ase diri.kaku kejap.nie first soklan direct org tnye cm neh kat diri nie.then saya mampo tersenyum saja.
wee ~

sbnarnya,nk kte addicted sgt tue xde la sgt.skit2 ade la.every time nk bukak lappy,facebook opkos kne bukak sekali.enth la.saja je la.agpom,ym pom wajib jugak taw.bile dua makhluk nie berjaya di on9 kan,ase cm diri ini idup saja.agpom,nie la cara saya berkomunikasi dgn semua teman saya.saya rndukan mereka.itu saja.saya bukan la terlalu addicted sgt.bila bersama teman,saya tngl jua mende alah nie.maybe dia selalu tgk sy pnye status kot.haha.biase la kalu da duk dlm bilik sorg2 kt umah neh.nk cakap ngam sape ag.?layan facebook je la.stdy itu suda pasti.tidak boleyh tingal itu.nanti mati kutu saya pulak.hahaha.

tp,teman saya nie xde la plak tnye y saya nie anto0 blogger.hahaha.maybe die x @ xpenah langsung up to date blog saya kot.enth la.saya okay saja.no hal la,small things je tue.no need tuk dibesar-besarkan.tapi,okay jugak teman saya nie xfollow saya pnye blog.nnt enth ape2 plak soklan akn tnye.haha.xtahan neh nak gelak (:

kpd teman: soklan kamu telah membuatkan tali perut saya mau terputus.hahaha.thanks sebab gembirakan saya ari nie (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: