Wednesday, April 7, 2010

can i?


dari mula lagi diri ini bersabar.mengiyakan saja apa yang di perkatakan.tapi,mengapakah pada satu ketika,itu sudah cukup.dan tak mampu tuk ditempuhi lagi.coba dan terus mencoba.namun,hasil akan tetap jadi gagal.tika ini, jiwa saya kacau.jatuh dan teros jatuh.boleyh kalian angkat saya.?saya perlukan tangan kalian wahai teman.tuk teros berikan semangat dan berdiri dengan gah gahh.

berdiam diri sebagai bersabar.dan teros bersabar.pendam dalam jiwa kecik nie.adeh.!amat sakit.xmampu saya kalu sorang.saya tak suka perasaan ini.sentiasa cemas.panik.saya xsuka.say suka kan kedamaian.tenang pada bila-bila masa saja.tolong la jaga hati ini sebaek mungkin.atau perlukah saya simpan tuk seketika sehinggalah tiba masa yang sesuai nanti?

saya sanggup berbuat begitu.

teman, berikan masa tuk diri sendiri.saya akan gagal kalu teros begini.pengalaman mengajar saya.mendewasakan saya.xmau pisang berbuah banyak banyak kali.bia la hanya sekali.saya mahu teros bangkit dengan masa depan saya.doakan tuk kebaikkan bersama.izinkan saya berdiri dengan kaki sendiri tuk seketika.berjalan dengan baek dan tak mungkin akan teros jatuh lagi.berikan saya peluang itu tuk seketika.hanya itu saya pinta.

hati ini mahukan ketenangan.harap dirimu memahami keputusan diri ini.pelbagai misi harus dikejar dan laksanakan.saya mahu langsaikan hutang saya itu dahulu.boleh ka.?teman,memahamilah diri ini.maaf ku pohon tuk diri mu.

saya mahukan ketenangan.hanya itu saya pinta.
salam.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: