Monday, April 19, 2010

salah kah?


berdua memang terbaek babe.kan.?sape la xmau idop berdua.sentiase berkepit siang malam.romantik kan.?aku pom mmg teringin cm 2.aku jugak manusia pe.normal la tue.nak ade org teman sentiasa.ade selalu kalu ade mslh.wah.!senang citer,suka duka bersama la kan.

tapi,awas wahai manusia.kita di dunia yang fana nie xde kemananya.siapa kte nak lawan ketentuan Ilahi.sape kte nak langgar aturan yang telah di tetapkan oleh agama.kita hanya hamba insan yang kerdil di muka bumi ini.xde kemana pom kita neh.

maaf kalu sesiapa ada yang terasa.tapi,diri ini,mntak sangat2,renung-renungkan bersama. elok ke berkepit sana-sini.?berdua-duaan?amik gmbar pom sakan pnyer posing siap letak dlm alam maya ag.korg da kahwen ke babe.?xtakut ngam azab api neraka ke.?fikirkan la.aku pom bukan nye cukup iman nak kte itu ini.tp,xsalahkan kalu aku tego.ak nak dapat pahala je.ak pom sedar,dosa ak pom byk.ag bertambah bile tgk pic2 cm tue.maaf eh.xde niat nak kate pe.

fikirkan terbaek.apa agama kita.adakah ini agama Islam y suruh.?xde ke terfikir hukuman di akhirat wahai teman.sama-sama lah kita beramal.ayuh kejar kan kejayaan di dunia dan di akhirat.xkemana kte kalu begitu.best pe ngam ganjaran yang telah ijanjikan oleh ALLAH SWT.dpt msuk syurga babe.SYURGA AL- FIRDAUS tue.tiket free2 je dpt.tmpt mmg tiptop ahh.rugila sape2 yang mengsia-sia kan peluang neh.

kita di dunia hanya sementara saja wahai teman.dgrlah rayuan diri nin sebagai seorang teman.bersabarlah diatas segala ujian yang Allah telah tetapkan.kuatkan iman di hati.jika betol drimu amat menyayangi seseorang itu,berdoalah agar dipercepatkan jodoh.kalu dah halal,xkan ade sape-sape yang akan berani komen pnyer.aku berani bg cop la weyh.kalu org laen duk kate korg duk kepit2 cm enth ape2.at least korg da berani kan.tnjuk saja cincin nikah di jari.kompem dorg senyap xterkata.

aku nk ckp lebey2 pom,aku jugak serba kekurangan. salah silap itu hanya dtg dr aku.maaaf ku pohon.tp,itu hanya pesanan aku tuk korg sebagai readers aku.itu sj yang mampu aku lakukan.
sekian (:

"indahnya kebahagiaan itu bila mendapat berkat OlehNya"

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: